1. Myynnin kasvattaminen

  • Valtaosa asiakkaista haluaa varata matkansa toimistoaikojen ulkopuolella. Travelize takaa, että asiakas voi varata matkansa miten, milloin ja missä tahansa, matkamyymäläsi ollessa avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, viikon jokaisena päivänä.

  • Tehokkaat integroidut myyntityökalut. Varausjärjestelmään integroitu esitteen tilausmahdollisuus tarjoaa edullisen keinon käsitellä asiakasryhmääsi tehokkaasti. Myös sähköpostimarkkinointi on älykkäästi integroitavissa varausjärjestelmään.

  • Itsenäisesti internetissä matkansa varaava asiakas valitsee lisäpalveluita 47 % muita enemmän.

2. Tuottavuuden kasvu

  • Varausjärjestelmä, kotisivu ja hallinto kaikki samassa järjestelmässä. Käyttämällä järjestelmää, jossa kaikki on kootusti yhdessä paikassa, vältytään turhilta työtehtävien päällekkäisyyksiltä.

  • Asiakkaiden varatessa matkansa itsenäisesti verkossa säästyy aikaa ja henkilöstöresursseja.

  • Laskut, vahvistukset ja matkustusasiakirjat voidaan lähettää sähköisesti.

3. Parempi asiakaspalvelu

  • Yli 63 % asiakkaista haluaa varata matkansa internetissä (lähde Netsurvey). Travelize tekee tämän helpoksi.

  • 93 % kuluttajista, jotka ovat käyttäneet Travelizen varausprosessia, arvioivat sen erittäin yksinkertaiseksi. Loput pitivät varausprosessia yksinkertaisena.

  • Enemmistö asiakkaista haluaa varata matkansa toimistoaikojen ulkopuolella.

4. Kannattavuuden kasvu

  • Yksinkertaistetun varausprosessin ansiosta henkilöstökulut laskevat. Parhaimmillaan asiakkaamme ovat pystyneet leikkaamaan jopa 50 % henkilöstökuluistaan.

  • Myynnin tehostuminen. Saadessasi käyttöön tehokkaammat työkalut ja kattavamman yleiskuvan, voit hallinnoida kohderyhmääsi paremmin.

  • Travelize-järjestelmän käyttö ei vaadi kalliita laiteinvestointeja.

  • Järjestelmä kasvaa ja laajentuu yrityksesi mukana ilman tarvetta hankkia hintavia laajennusosia.

  • Tuki- ja päivityspalvelut sisältyvät hintaan. Tämä yksinkertaistaa kulurakennetta.

  • Työtehtävien päällekkäisyys vähenee, kun kaikki on integroitu yhteen järjestelmään.

5. Kokemus

  • Henkilökuntamme ei koostu ainoastaan joukosta taitavia ja moderneja tietokanta- ja web-ohjelmoijia, vaan vahvuutenamme on ennen kaikkea kattava ja syvä kokemus matkailualan johtavista asemista.

  • Olemme tutkineet läpikotaisin useita erityyppisiä varausjärjestelmiä sekä luoneet uusia sellaisia yli 20 eri maassa. Tämä yhdistettynä kokemukseemme matkailualan kannattavuutta ja myyntiä edistävistä tekijöistä heijastuu ainutlaatuisena yhdistelmänä Travelizen toiminnoissa.

  • Yhteensä 150 matkanjärjestäjän runsaat 3000 työntekijää käyttää tänä päivänä Travelizen ratkaisuja. Tämä mahdollistaa meille jatkuvan kompetenssikehityksen.

6. Yksinkertaisempi hallinnointi

  • Sähköpostimuotoisten varausvahvistusten, muistutusten jne. hyödyntäminen.

  • Automaattinen asiakasmaksujen maksukontrolli. Integroitu luottokorttimaksaminen.

  • Portaali palveluntarjoajille. Sähköiset huonelistat ja kuljetuslistat säästävät kustannuksia ja aikaa. Palveluntarjoaja voi vaihtoehtoisesti hoitaa kaiken itsenäisesti järjestelmässämme.

  • OCR-toiminnallisuus. Travelize on yhteensopiva OCR-tiedostojen vastaanottoon. Täydellinen OCR-integrointi on saatavilla lisäpalveluna.

  • Voit työskennellä paikasta riippumatta – hallinnointi voidaan hoitaa internet-rajapinnassa.

7. Joustavuus ja skaalautuvuus

  • Järjestelmä käsittelee pakettimatkoja, pelkkää majoitusta tai pelkkiä lentoja, vaihtelevan pituisia matkoja ja vaihtelevia aikatauluja, räätälöityjä matkoja, GDS-yhteyksiä, halpalentoyhtiöitä sekä hotelli- ja vuokra-autojärjestelmiä ottaen huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet.

  • Travelize-järjestelmä koostuu moduuleista. Liiketoiminnan kasvaessa uusien moduulien lisääminen onnistuu yksinkertaisesti ja ilman lisäkustannuksia.

  • Uusien käyttäjien tai kokonaisen uuden toimiston liittäminen on yksinkertaista.

  • Toiminta Travelize-järjestelmän kanssa on helppoa riippumatta siitä kasvaako yrityksesi vauhdilla vai joudutaanko toimintaa kenties supistamaan. Tällöin mm. servereitä tai muuta laitteistoa ei tarvitse vaihtaa.

8. Integroitu kotisivu

  • Saat houkuttelevan kotisivun, jossa asiakkaan on helppo navigoida ja tehdä varauksia. Kaikki olennainen varausjärjestelmässä oleva tieto hyödynnetään kotisivullasi. Ei turhaa työn päällekkäisyyttä. Ruudulla näkyvä tieto on aina ajantasaista.

  • Voit itse päivittää ja muuttaa sisältöä toiveidesi mukaan, eikä tämä vaadi erityisosaamista.

9. Tulevaisuuden teknologia käytössäsi

  • Travelize on täysin internet-pohjainen järjestelmä, joka mukautuu helposti ja nopeasti uusiin toimintoihin.

  • Laajennusosat sisältyvät pakettiin. Järjestelmän kehityksessä pidetään yllä nopeaa tempoa. Siksi voit luottaa siihen, että tulet saamaan uudet, älykkäät toiminnot käyttöösi ensimmäisenä.

  • Tietokoneillesi ei tarvitse asentaa ohjelmia.

  • Me huolehdimme puolestasi kaikista päivityksistä.

10. Tuki

  • Henkilökohtainen tukipalvelu vuoden jokaisena päivänä klo 9-24.*

  • Online-käyttäjämanuaali saatavilla järjestelmän jokaiselle toiminnolle.

  • Aiemmat tukiasiat arkistoituvat lokiin, josta ne ovat etsittävissä hakutoiminnolla.

  • Tukikeskuksemme tarjoaa sekä FAQ-haun että muita älykkäitä hakutoimintoja.


* EET, UTC+02:00 time zone

Uutiset

Viby Buss new client

2020-06-25

Viby Buss is a new Swedish customer using Travelize package booking and integrated website. Viby Buss uses Klarna for fully automated payment process. Please see vibybuss.com for inspiration.

Röke Buss new client

2020-05-20

Röke Buss is a new Swedish customer using Travelize package booking and integrated website. Röke Buss uses Dibs Easy for fully automated payment process. Please see rokebuss.se for inspiration.

Future Travel new client

2020-05-08

Future Travel is a new client with booking and integrated website in Travelize. Future Travel sells package golf tours and uses Dibs Easy for fully integrated and automised payment. See futuretravel.se for inspiration.


Lisää uutisia »